Sunday, June 10, 2007

Terima Kasih Teman-Teman Seperjuangan.....
Tinggal diluar negara, jauh dari keluarga sangat mencabar kehidupanku. Dulu, aku ada mak, abah, tok dan tok wan kalau aku ada apa-apa masalah. Kini hanyalah kawan-kawan disekeliling. Kawan-kawan kat sini dah diibaratkan macam keluarga. Masing-masing saling mengharap. Aku rasa bersyukur bertemu dengan sahabat-sahabat disini. Ada yang sudi menolong aku, memberi tunjuk ajar kepada aku baik dalam masalah pengajian ataupun masalah persatuan ataupun lain-lain masalah. Banyak yang ku dapat belajar dari teman-temanku ni. Bahkan buat blog ni pun aku belajar dari sahabat aku namanya “ Hassan dan Siddiq ” Dua orang ni tinggal satu umah ngan aku. Terima kasih banyak-banyak.. Kepada Muazzin pelajar malaysia kat syria, Bilal, aku cukup senang ngan dia. Walaupun aku hanya kenal dia sebulan dua sebelum datang sini,tapi dia banyak bantu aku. Banyak bagi nasihat kat aku. Selalunya,segala masalah aku,dia akan dengar dan bagi nasihat yang berguna. Buat Aswad dan Isteri (kak jihah), sejuta penghargaanku buat kalian yang sentiasa jamu aku macam-macam kalau aku p rumah diorang ni. Ni la rahmat orang bujang kalau p umah orang kawin. Jangan marah Aswad....!!!! Dan tak lupa gak anak cilik Aswad, Ahmad Fawwaz Naufal yang sentiasa menceriakan keadaan. Aku ni selalu pegi umah diorang ni. Bukan nak gi makan la. Kadang-kadang tu g main anak dia. Takpun mengulangkaji sekali ngan Aswad. Aku ngan dia satu kelas. Takpun saja gi menyembang. Sebelah akhawat plak, tak lupa aku ucap terima kasih buat kak pah dah kawan-kawannya. Kadang-kadang tu aku saja usik kak pah suruh buat karipap ke, buat kek coklat ke. Tapi dia buat sungguh oi...Terus ahli umah aku kata macam-macam. Tapi bagi aku, kak pah ni ibarat kak aku jer.tak lebih dari tu. Sebab aku pun dah ada yang perkenan di hati. Tapi ada kat malaysia la. Bukan akhawat sini....hehehe....tapi, aku cukup risau ngan aswad la. Dia ni dah kawin. Silap-silap dia bagitau kat kak pah, mati aku. Jangan buat macam tu aswad noooo...Aku dah jadi milik orang...hahaha...korang jangan salah faham plak dengan entri ni. Sebenarnya aku nak tenangkan hati aku waktu ni. Tengah serabut exam katakan..............
( kepada sahabat-sahabat yang tak dapat ku sebut nama satu persatu,terima kasih gak aku ucap atas segala pertolongan korang)

2 comments:

kieron said...
This comment has been removed by the author.
kieron said...
This comment has been removed by the author.