Friday, June 1, 2007


Majlis Di Abu Nour....
Malam semalam (khamis,31 Mei 2007), aku berkesempatan mengikuti satu majlis yang diadakan di Abu Nour. Majlis tersebut bertujuan menyatakan sokongan kepada Presiden Syria. Baru-baru ni negara Syria telah mengadakan pungutan suara menyatakan sokongan kepada Presidennya. Majlis itu dihadiri oleh Menteri Hal Ehwal Agama Islam Syria. Turut serta adalah Mudir Am Mujamma’ Syeikh Ahmad Kiftaro, tempat aku ngaji la...Majlis itu juga bertujuan mengeratkan lagi hubungan thaqofah antara islam dan kristian. Kerana yang hadir pada majlis itu juga terdiri dari Syeikh-syeikh islam dan Paderi-paderi syria. Aku nak cerita lebih pun aku tak tau. Ye lah, aku masuk setengah jalan je majlis tu. Lepaih tu aku pun angkat kaki la. Balik la jawabnyer. Periksa dah nak dekat. Tak leh la lama-lama kat luar. Buku banyak lagi tak baca daaa...........
(Semoga Allah terus lindungi syria dan berikan kejayaan padaku dalam imtihan kali ni)

1 comment:

banggugar said...

salam,

amin...

aku doakan juga utk hang..

tapi hang pun kena la baca buku sama..

(",)