Wednesday, April 15, 2009

AYUH BERKAMPUNG DI PENANTI PULAK......
Tadi handfone aku berbunyi mesej. Mesej dari Harakah. Maklumlah, semenjak bekerja dengan orang politik, aku melanggan harakah melalui khidmat pesanan ringkas yang dikenakan bayaran RM5 sebulan. Murahkan? berita kali ini, berita yang sudah dijangkakan pelbagai pihak. Termasuk aku. Cuma aku berdoa agar tidak menjadi realiti. Namun, aku yakin ALLAh nakkan kami turun untuk berjuang lagi mencapai matlamat yang diimpikan. YB Mohd Fairuz Khairuddin, Mantan TKM 1 Pulau Pinang memaklumkan beliau telah meletak jawatan sebagai ADUN Penanti berkuatkuasa hari ni. Alasan yang diberikan adalah untuk menumpukan sepenuh masa kepada pengajian kerana beliau telah ditawarkan untuk mengikuti pengajian siswazah lanjutan. Dan juga ingin memberi masa kepada keluarga yang banyak berkorban. Aku hormati keputusannya. Mengikut undang-undang, SPR mesti menetapkan tarikh untuk pilihanraya kecil dalam tempoh 60 hari. Cuma sekarang ni, marilah kita turun memastikan kerusi Penanti terus kekal di tangan PR walaupun yang bakal menjadi calon adalah PKR.....Sama-samalah kita mendoakan agar diberikan kemenangan lagi untuk untuk PRK kali ni.

No comments: