Thursday, May 24, 2007

Imtihan terus menghambatku....
Tak lama lagi aku akan imtihan..Korang tahu apa tu imtihan??? IMTIHAN tu maknanyer PEPERIKSAAN. Imtihan ni dalam Bahasa Arab. Bahasa English pula, orang panggil EXAM. Imtihan aku bermula 2 Jun 2007 hinggalah 20 Jun 2007. Yang letihnyer, hari pertama imtihan jer, dah bertembung subjek. Bertembung macam mana??? Bukan macam pertembungan kereta dan lori.. Dan bukan juga pertembungan dua hala. Pertembungan yang aku maksudkan kat sini, pertembungan 2 subjek dalam hari yang sama. Maklumlah, aku ni ada bawa subjek tahun satu ke tahun dua. Subjek tahun satu, mula pukul 2 petang sampai pukul 4 petang. Subjek tahun 2 pula mula pukul 4.45 petang.. Habis jer subjek tahun satu, terpaksa berkejaran ke dewan subjek tahun 2. Alahai, nasib badan. Tu la..orang suruh lulus semua tahun lepas, tak nak. Nak merasa bawa subjek. Sekarang dah bawa dua subjek tahun satu. Terima la hakikatnya..Padan muka aku. Muka aku padan ker??? Kalau padan, eloklah. Allah cipta kita sebagai sebaik-baik makhluk. Kan??? Tahun ni, dah tobat tak nak bawa lagi subjek. Dan serik oooo...Tapi korang, jangan tengok jer!!! Doa-doakanlah aku. Apa-apa pun, aku bersyukur sebab keluarga aku sentiasa bagi semangat dan terus-terusan berdoa untuk aku. Sayang aku pula, terus beri semangat. Semangat untuk aku belajar dan semangat yang menguatkan hubungan kami. Jutaan dan ribu-ribuan jutaan terima kasih buat Mak, Abah, Adik-adik, dan Semua keluarga aku. Juga terima kasih yang tak terhingga buat Sayangku yang sekarang sedang menuntut di Kolej Islam Perak Darul Ridzuan. Teruskan pengajian. Jangan jadi macam abg, kena bawa subjek....Alahai sedihnyer.........
( Aku bawa dua subjek tahun 1. Subjek Usul fiqh dan Bahasa Arab (Nahu dan Sorof) ke tahun 2)

2 comments:

kieron said...
This comment has been removed by the author.
banggugar said...

salam,

waaa chaaa...

aku mau kacau2 dalam ini blog..

hahahaha

(",)