Thursday, May 24, 2007

Bermulanya Hari Ini........
Pagi-pagi, Tv Malaysia menyiarkan program seharian. Tv1 dengan Selamat Pagi Malaysia-nya. Tv3 dengan siarannya Malaysia Hari Ini. Tv-tv lain, entahlah apa nama rancangan mereka. Semuanya menyiarkan perkara-perkara hari ini. Lain pula hal aku. Bagi aku, inilah permulaannya. Permulaan bagi kehidupan aku. Jangan salah sangka pula. Aku bukan baru bersalin. Tapi kehidupan aku bersama blog ini. Entahlah, aku pun tak tahu kenapa aku teringin sangat nak buat blog sendiri. Mungkinkah arus sekarang menolak aku kearah ini??? Ataupun arus sekarang menghendakkan aku kehadapan bersama yang lain??? Rasanya aku juga tak terkecuali menerima tempias arus kemodenan zaman sekarang..Siapa tahu??? Hanya Allah saja yang mengetahui rahsia hati hamba-hambanya. Apa-apa pun, aku berharap blog ini tidak menganggu kehidupan aku seharian sebagai mahasiswa. Aku tak mahu leka sehingga menjejaskan pembelajaran aku. Terutama menjejaskan kesihatan aku. Nanti sayang aku marah pula kalau aku tak sihat. Maklumlah, sayang aku tu jururawat aku..Apa yang penting, pengharapan aku agar blog ini menambah lagi semangat aku untuk terus belajar....Bermulanya Hari Ini, aku bersama kalian-kalian yang mempunyai blog.Selamat Datang buat diriku sendiri ke alam teknologi zaman sekarang..

1 comment:

kieron said...
This comment has been removed by the author.