Sunday, July 6, 2008

SAYANG AKU SAKIT BARU-BARU NI...
Pening kepala aku memikirkan perkara ni. Tak tido 2 malam aku dibuatnya. Mana tak nya, selalu nya seharian aku bersamanya. Buat kerja bersama, menemani ketika aku berseorangan. Kali ni die meragam plak. Masuk komputer sana tak boleh, komputer sini tak boleh. Ha, aku dah pening kepala ni. Macam mana ni. Last target, g bahsah la. Terus ke kedai Siyanah Mu’tamad. Tokey kedai cakap, ada dua cara jer. Kalau boleh baiki, aku baiki. Kalau tak, aku pindah maklumat jer la. 3 hari tempoh diberi. 3 hari bagaikan 3 tahun korang tahu menunggu sayang aku tu. Dah cukup 3 hari, terus bergegas ke kedai tu. Tak boleh dibaiki, hanya boleh pindah maklumta jer. Tak perlah. Nak wat camna kan? Keluar kedai tu, terus beli KEKASIH baru....inilah cerita USB kesayanganku yang rosak baru-baru ni.....

No comments: