Friday, April 1, 2011

Assalamualaikum Wrt Brkth....
Sudah lama aku tidak pedulikan blog aku ini. aku fikir sudah tida dapat dibuka lagi. namun, blog ini masih setia menunggu perkhabaran tuannya. aku yakin, kalau manusia yang sudah tidak dipedulikan hampir setengah tahun, mungkin lari meninggalkan tuannya ini. Terima kasih ya allah. Banyak perkara dan hal yang telah terjadi. dari apa yang dirancang, juga yang tiada dalam perancangan. dari apa yang dijadualkan,sehinggalah apa yang tiada dalam senarai. maha suci mu ya allah, masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas hingga ke saat ini. walau sesekali diuji dengan ujian, aku yakin semua itu pasti ada hikmah.
Masih lagi bertugas di kolej kesayangan aku, Kolej Islam Darul Ulum. sentiasa sibuk dengan urusan harian.kadang-kadang, atas kereta, fikir kerja lain. sampai pejabat, kena buat yang lain. Ya Allah, berikanlah kekuatan dan kesihatan kepada ku.....

No comments: