Tuesday, January 20, 2009

YA ALLAH AKU MUSNAHKAN LAH GOLONGAN YAHUDI DAN PEMBANTU MEREKA!!!!!
Akhbar Berita Harian hari ini menyiarkan satu artikel yang bertajuk " pendita yahudi membenarkan ( halahlkan ) pembunuhan dilakukan dikalangan wanita dan kanak-kanak Palestin ". Dan pada artikel yang berbeza menyiarkan satu lagi kisah yang menyayat hati yang diceritakan oleh doktor-doktor dari mesir " bagaimana kanak-kanak palestin dijadikan sasaran tembakan di kepala oleh tentera yahudi laknatullah ".Tidak pelik lah perkara-perkara ini terjadi di kalangan yahudi kerana mereka sendiri telah mengangap bangsa selain dari yahudi adalah binatang yang harus dihapuskan dari muka bumi ini. Namun yang semakin pelik adalah umat Islam dan bangsa lain sanggup bersekongkol dan membantu bangsa yahudi dalam pelbagai perkara. Cukup hina mereka ini kerana sanggup bersama sekalipun yahudi menganggap mereka ini macam binatang. Apakah perasaan anda apabila ada yang menyamakan anda dengan binatang???adakah anda sanggup lagi nak berkerjasama dengan mereka.???jawapannya cukup mudah...dan semua anda tahu jawapannya...
Sudah tentu sekali anda tidak mahu bersekongkol dengan mereka ini...kan???bohonglah kalau anda menyatakan " tak per la "....kita akan bersama sekalipun dihina...manusia gila pun tidak sanggup dihina apatah lagi dianggap binatang....!!!
namun apakan yang telah meracuni pemikiran mereka ini hinggakan menjadi dungu dengan keadaan sebegini???
Tepuklah dada dan tenyalah iman anda dan mereka ini.
Kadang-kadang aku merasa sangat pelik dengan fenomena ini...kalau yang menyokong yahudi dan kelompok pembantunya adalah yang jahil tentang agama, bolehlah kita katakan teruk. namun kalau yang berserban dan ada title haji di depan nama, apatah lagi yang menuntut ilmu agama, bergelar ustaz,ustazah....apa yang kita nak labelkan mereka ini???sangat teruk??terlalu teruk???terserahlah kepada anda.
Apa yang boleh kita lakukan adalah terus-terusan berdoa kepada Allah agar membuka hati mereka dan jikalau Allah tidak mahu membukakan hati mereka kita berdoa agar Allah memusnahkan yahudi dan penolong-penolongnya.Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments: